PERODUA BEZZA

bezza 1 new
Perodua telah melancarkan model prototaip generasi berikutnya disebut Bezza di KLIMS. 
  Konsep ramping ditandakan sebagai jenis kenderaan yang ideal untuk orang Gen-Y di masa depan mencari sesuatu yang lebih besar untuk secara cekap merentasi hutan konkrit maupun bagi perjalanan lagi.
bezza 1
Direka 100% oleh desainer Malaysia (sebanyak 53 kesemua nya, termasuk yang dari institusi pendidikan swasta) yang dipimpin oleh ketua desainer Muhammad P2's Zamren Musa, dan dibuat di Thailand, kenderaan empat meter panjang adalah visi syarikat apa yang kereta kompak adalah - sebuah kenderaan yang memaksimumkan interior dengan eksterior diminimalkan.
bezza 2
Dicap sebagai 'ruang hidup mobile, "dengan semua kontra diharapkan mod di era digital (komunikasi, infotainment), kajian ditetapkan menjadi cetak biru untuk model masa depan syarikat, P2 mengatakan, meskipun tidak Bezza ciri-ciri setiap powertrain / drivetrain - fokus konsep ini dalam kajian styling, iaitu isyarat design dan watak. Perodua mengatakan bahawa jika minat dalam design tinggi, merancang untuk membangunkan rekabentuk tertentu lebih jauh ke dalam suatu unit kerja ini dapat dikejar.
bezza 3
Konsep lima bintang, yang secara luar biasa mengandungi jejak Prius di garis eksterior, ciri pintu gelangsur depan belakang dan kerusi putar untuk ingress mudah dan egress, bersama-sama dengan design headlamp jelas agresif.
bezza 3 new

No comments:

Post a Comment